با ما تو صفحه اول گوگل بیشترین فروش رو داشته باش


    زمان مطالعه: 5 دقیقه

    انواع موشن گرافیک که هاسکووب می تواند برای شما بسازد

    انواع موشن گرافیک که هاسکووب می تواند برای شما بسازد

    سلام به همراهان همیشگی هاسکووب در این مقاله به معرفی انواع موشن گرافیک و کاربردهای آن می پردازیم، آیا می‌دانستید که ۴۶٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند که پس از تماشای یک ویدیو از برند، خرید کرده‌اند؟ در سال‌های اخیر، موج موشن گرافیک از یک روند بازاریابی به یک استاندارد صنعتی تبدیل شده است. مصرف‌کننده‌ی امروزی انتظار دارد که در محتوای برندها فقط تصاویر ثابت نبیند.

    و این تنها به ترجیحات مصرف‌کنندگان محدود نمی‌شود؛ محتوای چندرسانه‌ای می‌تواند تفاوت بین نادیده گرفته شدن پست شما و جلب توجه و اعتماد به برندتان باشد. موشن گرافیک به برندها زندگی می‌بخشند و با استفاده از انیمیشن‌های جذاب به آن‌ها کمک می‌کنند تا از رقبا متمایز شوند. از متن‌های متحرک گرفته تا پیش‌بارگذاری‌های وب‌سایت و نمودارهای انیمیشنی.

    بخوانید تا بفهمید چرا موشن گرافیک قطعه‌ی گمشده‌ی پازل بازاریابی شما هستند و چگونه می‌توانید آن‌ها را به استراتژی خود اضافه کنید. (آموزش صوتی و تصویری؟ به جای آن ویدیوی زیر را بررسی کنید!).

    موشن گرافیک چیست؟

    موشن گرافیک به سادگی به عنوان طراحی گرافیکی انیمیشنی توضیح داده می‌شوند. اشیاء متحرک می‌توانند متن یا تصاویر باشند که معمولاً از گرافیک‌های برداری دو بعدی استفاده می‌کنند تا به طور موثر ارتباط برقرار کنند. موشن گرافیک معمولاً با فرمت ویدیو (.mp4 یا .mov) منتشر می‌شوند، اگرچه باید توجه داشت که موشن گرافیک معادل ویرایش ویدیو نیستند. این مقاله درباره‌ی موشن گرافیک را بررسی کنید تا بیشتر بدانید. اگر قصد دارید خودتان موشن گرافیک را بسازید، این راهنما را درباره‌ی نحوه‌ی ایجاد موشن گرافیک از ابتدا بخوانید.

    آیکون موشن گرافیکآیا با موشن گرافیگ آشنایی لازم را دارید؟. برای سفارش یک ویدئو موشن اینجا کلیک کنید.

    بازاریابان و مدیران شبکه‌های اجتماعی سال‌ها از تصاویر ثابت استفاده کرده‌اند و همچنان با موفقیت از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما روش مصرف مردم به سرعت تغییر کرده است – امروز می‌دانیم که ویدیوها می‌توانند فروش برندها را در صنایع مختلف افزایش دهند.

    این مهم است: آمار نشان می‌دهد که محتوای ویدیویی یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی بصری امروزی است.

    آمارهای ویدیویی سریع:

    • یک ویدیوی بازاریابی می‌تواند تا ۳۰۰٪ ترافیک و سرنخ بیشتری جذب کند.
    • یک ویدیو در صفحه فرود شما می‌تواند تبدیل‌ها را تا ۸۰٪ افزایش دهد.
    • پست‌های ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی ۴۸٪ بازدید بیشتری تولید می‌کنند.
    • ایمیل‌های حاوی ویدیو نرخ کلیک ۳۰۰٪ بالاتری دارند.

    اکنون، بیایید نگاهی به نمونه کارهای هاسکووب بیاندازید.

    انواع موشن گرافیگ که هاسکووب می تواند برای شما بسازد.

    انواع موشن گرافیگ که هاسکووب می تواند برای شما بسازد.

    ۱. تایپوگرافی متحرک

    تایپوگرافی متحرک (که اغلب به عنوان تایپوگرافی حرکتی شناخته می‌شود) یک راه عالی برای افزودن چند ثانیه زمان صفحه به نام تجاری یا شعار شرکت شما است. شما همچنین می‌توانید یک ویدیوی توضیحی کامل با استفاده از تایپوگرافی متحرک ایجاد کنید. به عبارت ساده، تایپوگرافی متحرک متن متحرک است.

    چرا باید از موشن گرافیک در بازاریابی خود استفاده کنید؟

    آیا تا به حال با یک ویدیو از اشعار یک آهنگ همراه شده‌اید یا با حیرت تماشا کرده‌اید که کلمات گوینده چگونه روی صفحه ظاهر می‌شوند تا صدا را تقویت کنند؟ این‌ها تایپوگرافی متحرک هستند!

    ۲. عناوین متحرک پیشرفته

    انیمیشن و قرارگیری عناوین پیشرفته بر روی ویدیوی موجود برای تقویت یک پیام، اشاره به ویژگی یا شیء خاص در ویدیو، یا معرفی یک موضوع یا شخص با عناوین حرکتی استفاده می‌شود.

    به طور فنی، عناوین متحرک پیشرفته نیز در دسته تایپوگرافی حرکتی قرار می‌گیرند، اما نحوه‌ی استفاده از آن‌ها متفاوت است. ما به عناوین متحرک پیشرفته یک کلاس ویژه اختصاص داده‌ایم زیرا آن‌ها قابلیت کامپوزیت یا قرارگیری بر روی ویدیوی موجود را دارند.

    برای مرتبط کردن این به یک تصویر ثابت، انیمیشن عنوان پیشرفته معادل ویدیویی یک فایل PNG با حفظ شفافیت است که می‌تواند روی یک ویدیو یا فایل تصویر لایه‌بندی شود.

    انیمیشن و قرارگیری عناوین پیشرفته

    ۳. لوگوهای متحرک

    همچنین به عنوان لوگوهای تولیدی یا کارت‌های خودنمایی شناخته می‌شوند، لوگوهای متحرک از سبک‌ها و عناصر انیمیشنی اصلی برای کمک به داستان‌سرایی برند شما استفاده می‌کنند.

    با استفاده از عناصر لوگوی شرکت و پروفایل برند شما، هنرمندان هاسکووب می‌توانند انیمیشن‌های پویایی ایجاد کنند که به توالی لوگوی شما جذابیت می‌بخشند.

    طراحی لوگو با هوش مصنوعی

    ۴. حلقه‌های گرافیکی متحرک

    حلقه‌های گرافیکی متحرک انیمیشن‌های کوتاهی هستند که به طور مداوم و بدون صدا تکرار می‌شوند. آن‌ها از عناصر تصویرسازی شده، برداری، متنی یا عکسی استفاده می‌کنند.

    تولید محتوا آیکونبرای تولید محتوای حرفه ای و سئو شده از خدمات هاسکووب استفاده کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    ۵. ویدیوهای توضیحی متحرک

    ارتباط دادن اطلاعات پیچیده در چند کلمه یا یک تصویر می‌تواند چالش برانگیز باشد. هنگامی که حتی اینفوگرافیک‌های پیچیده هم قادر به انجام این کار نیستند و بروشور شما بیش از حد گیج‌کننده به نظر می‌رسد، زمان آن رسیده که یک ویدیوی توضیحی متحرک ایجاد کنید.

    انواع موشن گرافیک

    ۶. انیمیشن‌های محصول

    انیمیشن‌های محصول نوعی انیمیشن توضیحی هستند که ویژگی‌های یک محصول یا خدمت را از طریق عناصر تایپوگرافیک و تصویرسازی برجسته می‌کنند. دلیل اینکه آن‌ها از ویدیوهای توضیحی یا انیمیشن‌های UI/UX جدا می‌شوند، هدف اساسی آن‌ها است: انیمیشن محصول با استفاده از موشن گرافیک به سرعت و سادگی توضیح می‌دهد که یک محصول چگونه کار می‌کند.

    ۷. انیمیشن‌های UI/UX

    انیمیشن‌های UI/UX نوعی ویدیوی توضیحی هستند. با این حال، آن‌ها منحصر به فرد هستند زیرا تقریباً قالب دقیق رابط کاربری که در حال توضیح است را دارند. این بدان معنی است که عناصر اضافی بسیار کمی به جز آنچه کاربر می‌تواند از برنامه یا وب‌سایت واقعی انتظار داشته باشد وجود دارد.

    موشن گرافیک شانیمیشن‌های محصول

    ۸. تبلیغات متحرک در انواع موشن گرافیک

    تبلیغات متحرک ویدیوهای کوتاهی هستند که بر روی نکات کلیدی خاصی از کسب‌وکار شما تمرکز دارند. آن‌ها توضیحات کامل انیمیشنی را تکمیل می‌کنند، که هدفشان گفتن داستان‌های جامع برند است و به ۹۰ ثانیه محدود می‌شوند. برخلاف توضیحات کامل، این تبلیغات ویژگی‌های خاص، تخفیفات ویژه یا رویدادهای خاص را برجسته می‌کنند.

    طراحی موشن گرافیک در گیلان ، رشت ، لاهیجان و…

    خدمات موشن گرافیک هاسکووب

    مجموعه هاسکووب نیز با افتخار خدمات طراحی انواع موشن گرافیک را ارائه می‌دهد. تیم حرفه‌ای هاسکووب با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و خلاقیت بی‌پایان، انواع گرافیک‌های متحرک را مطابق با نیازهای برند شما طراحی می‌کند. با بهره‌گیری از خدمات هاسکووب، می‌توانید محتوای بصری جذاب و تاثیرگذاری ایجاد کنید که باعث افزایش تعامل مخاطبان و تقویت برند شما شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست دمو، به وب‌سایت هاسکووب مراجعه کنید و تجربه‌ای نوین از بازاریابی بصری را تجربه کنید.

    خدمات موشن گرافیک هاسکووب

    جمع بندی ( انواع موشن گرافیک و کاربردها )

    موشن گرافیک به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی بصری، تاثیر بسزایی در جذب و نگهداشت مشتریان دارند. از تایپوگرافی متحرک گرفته تا انیمیشن‌های محصول و تبلیغات متحرک، این نوع محتوا می‌تواند به برندها زندگی ببخشد و آن‌ها را از رقبا متمایز کند. آمارها نشان می‌دهند که ویدیوهای بازاریابی می‌توانند تا ۳۰۰٪ ترافیک و سرنخ بیشتری جذب کنند و نرخ تبدیل را تا ۸۰٪ افزایش دهند.

    قبلی
    سئو داخلی چیست؟ آموزش 9 فاکتور مهم آن
    بعدی
    چطور با استفاده از اصول مدیریتی مدرن، کسب و کار آنلاین خود را بهبود دهیم؟
    پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

    4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
    برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

    فهرست